جام جهانی 2014 برزیل


به کدامیک از کاندیداهای زیر رای خواهید داد ؟

رأی دادن برای این رأی گیری به پایان رسیده است


آمار:

No Flash Player Installed


تعداد آرا   23811

دیدگاه‌ها  

 
+422-159 :: محمدرضا تاریخ : 1392-03-03 01:18
فقط عارف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+117-504 :: ناشناس تاریخ : 1392-03-03 03:19
شما که درست می فرمایید،
البته اگه نمی خواستم به جلیلی یا ولایتی یا حداد عادل رای بدم بازم به عارف رای نمی دادم
چون خوشم نمیاد به کسی رای بدم که هنوز هیچی نشده می خواد مملکت رو به اسم حل مشکلات اقتصادی دو دستی تقدیم کنه به آمریکا و انگلیس و فرانسه و...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+223-46 :: سهراب تاریخ : 1392-03-03 19:35
سلام آقای ناشناس همیشه در دوران تحصیل به آدم ها یک چیزهایی یاد میدن که به درد آدم می خوره نمونش میگن خوب نیست آدم به کسی که در باره اش چیزی نمی دونه تهمت بزنه مطمئن باش محمد رضا عارف کسی نیست که بخواد کشورو دو دستی به آمریکا خدمت کنه این استاد والا مقام سالها در عرصه های سیاسی فعالیت داشته و به عنوان معاون اول هم بوده امیدوارم سالها شما هم دوست عزیز زنده وسلامت باشید و سایتون بالا سر خانواده تون باشه برای ما هم هر کس که بشه فرقی نمی کنه امنیت برقرار باشه تا یکی مثل امریکا جرات نکنه به ایران عزیز تجاوز کنه برای ما کافیه مرگ بر آمریکا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+59-314 :: محمد رضا تاریخ : 1392-03-04 11:25
دوست خوبم درسته عارف حکومتو 2دستی تقدیم نمیکنه ولی از گفتمان سازش حمایت میکنه و این بر خلاف ارمانهای ماست.سازش ب معنای پیشرفت نیست بلکه ب معنای پسرفت و تن دادن به استثماره و این اصلا خوب نیست.(فقط دکتر جلیلی)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-84 :: مرتضی تاریخ : 1392-03-08 14:10
فقط دکتر جلیلی چون به دروغ شعار نمیده زنده باد جلیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+64-215 :: ناصر تاریخ : 1392-03-05 10:24
هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.
مرگ بر آمریکا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+83-33 :: محمد تاریخ : 1392-03-06 16:52
آخه كه چي ?ًكه تحريم بشيم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-65 :: مهدی تاریخ : 1392-03-07 17:56
آقای جلیلی یه مقاله خوبی از یه مصری تعریف کرد : که سی و چند سال پیش ایران انقلاب کرد و پیروز شد و رابطه با آمریکا را در همان زمان مصر معاهده کمپ دیدید را امضا کرد و با آمریکا رابطه برقرار کرد امروز ایرن ماهواره به فضا میفرستد و مصر به نان شب محتاج است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+38-6 :: ناشناس تاریخ : 1392-03-08 10:07
اگه همچین حرفی زده که واقعا چیزی نمیدونه
مصر به نون شب محتاجه؟؟؟؟؟؟
مطالعه کن یه ذره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+40-11 :: امیر تاریخ : 1392-03-07 21:16
آخه مرد حسابی چه کار آمریکا داری؟

حرف حساب نداری چیزی نگو خو!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-38 :: فاطمه تاریخ : 1392-03-08 09:53
برو بابا تو مثلا خیلی میدونی آخه عارف هم مثلا سیاستمداره هنوز نمیدونین به کسی باید رای بدیت که تجربه سیاسی داره رای فقط دکتر ولایتیاگه عاقل باشین میبینین ولایتی از همه ارجح تره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-1 :: حسین تاریخ : 1392-03-20 12:57
تو خیلی میدونی ؟؟؟؟؟؟؟ اگه عقلتو بکار بندازی .. میفهمی کی برای این مملکت زحمت کشیده ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+235-55 :: اسماعیل تاریخ : 1392-03-03 19:42
کی گفته عارف میخواد حکومتو دو دستی تقدیم کنه به آمریکا و انگلیس و فرانسه و...
اما این موضعی که ما الان در مقابل آمریکا و انگلیس و فرانسه و... گرفتیم پدرمونو سوخت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-44 :: saeed تاریخ : 1392-03-07 13:55
اگر این موضع رو نداشتین الان ...
داداش من .کشورهایی که با ما دشمنن چه باهاشون راه بیایم چه نیایم باهات دشمن دیرینه اند به خون ما تشنه اند
من به شخصه زندگی سخت اما با عزت رو ترجیح میدم به زندگی 2 روزه اسان با ذلت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+61-10 :: یه ایرونی تاریخ : 1392-03-05 08:21
این چرت و پرتها رو از کجاتون در میارین مینویسین؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+126-25 :: مریم تاریخ : 1392-03-05 13:07
آقای ناشناس شما از کجا میدونید که عارف قراره کشور رو دو دستی تقدیمه آمریکا و .. کنه. مگه آقای هاشمی و خاتمی در دوران ریاست جمهوریشان این کار رو کردن که حالا همچین تهمتی را به آقای دکتر عارف میزنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+23-103 :: عرفان تاریخ : 1392-03-05 15:13
مریم خانوم دو دستی سپردن دولت هاشمی و خاتمی شا داره یا دم
همین که تن به خفت و خواری دادن برای مردم داریشون تا مردم براشون سوت کف بزنن نه خدا ، و مردم رو دیدن فقط ولی دین و امتحان های الهی رو ندیدن و تعلیق کامل برنامه های هسته ای رو به خواست اون ها انجام دادن خودش یعنی اینکه عقب نشینی از طرف ما . یعنی اینکه اون ها گستاخانه وارد افغانستان و عراق شدن بدون اینکه اون ها تدبیری بی اندیشند و الان هر طرفت رو ببینی یک سرباز آمریکایی همسایت هست . دختر ها رو قاچاق کردن لام تا کام صحبت نکردن ، حتی تهدید نظامی هم نکردن اون کشور رو این ها نمونه هایی هست که ما الان با مقاومتمان داریم ضربه های وان دوره رو میخوریم چون ساختار ، ساختار محکمی نبود . یخورده واقع بینانه تر باشید عقب رفتن ما یعنی اینکه جلو اومدن اون ها . مگه در دولت خاتمی برنامه هسته ای کنار نرفت ، خوب همین باعث شد اون ها یک قدم بیان جلو
امیدوارم بدون تعصب به این مضوع بارها فکر کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+59-9 :: علي تاریخ : 1392-03-05 17:13
دوست من شما لطف كن روزي يك خط كتاب بخون(حتي رمانهاي ف رحيمي) كه لااقل جمله‌بنديت درست بشه. تحليلت باشه برا انتخابات بعدي انشاءلله
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+35-4 :: ميهن دوست تاریخ : 1392-03-07 14:52
برادر عزيز جناب آقای عرفان
عرض به خدمت جناب عالی که اگر يادتون باشه رئيس جمهور فعلی در فروردين ماه سال 1385 (یعنی 8 ماه پس از به رياست جمهوری رسيدن) اولين خبر خوش هسته ای رو دادن
تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمر
آدم مي خواد يه خونه بسازه از موقع تصميم گيری و طرح نقشه و گرفتن جواز گرفته تا اتمام اون بيش از 8 ماه زمان می بره چه برسه به پروژه بزرگی مثل پروژه هسته ای.
زنده باد ايران معتدل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: اصلانی تاریخ : 1392-05-06 16:37
این که نشد بیایید با یک دیگر متحد باشیم و بتوانیم این راه بیندازیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+19-82 :: وبلاگ برگهای عشقه تاریخ : 1392-03-06 00:17
مگه شک دارین که که خاتمی این کارو کرده؟!!!!
دیگه چه کاری مونده بود که خاتمی برای سازش با آمریکا انجام نداده باشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+49-12 :: علي تاریخ : 1392-03-05 17:05
هنوز شما بي‌سوادها دست از اين تحليلهاي آبدوخياريتون بر نداشتين؟؟؟؟!!! ميشه اصلا برا خودت روشن كني تقديم مملكت به آمريكا و انگليس و فرانسه يعني چي؟؟؟ در ثاني بر فرض محال هم اگه بشه يه كشوري رو تقديم كشور ديگه‌اي كرد، مگه نبايد اولين مقام اجرايي كشور راجعش تصميم بگيره(حالا مجلس و قوه قضائيه هم هيچي)؟ آيا معني حرف شما بي حرمتي به مقام اول كشور و بقيه قواها نيست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-21 :: محمد تاریخ : 1392-03-06 17:00
... ٢٤ سال اصلاحات حكومت كنه و مملكتو ٢ دستي تقديم كنه ؟؟حرفتون اشتباهه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+59-7 :: گمنام تاریخ : 1392-03-05 21:11
چرا اينطور راحت داريم به هم تهمت ميزنيم كي گفته عارف كشور رو تقديم غرب ميده هر چند كشور .. تورو خدا براي تبليغ كانديدا بقيه رو تخريب نكنيم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-44 :: تخریبچی تاریخ : 1392-03-06 00:58
اگر بیان حقیقت تخریب است
پس افتخار ما این است که اهل تخریبیم

خدا خیرتان بدهد، ما که نگفتیم هرچه گفتیم چشم و گوش بسته قبول کنید!
بروید تحقیق کنید
توانایی این را که دارید انشاءالله؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+68-8 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 15:32
تو که هنوز هیچ کدوم از برنامه های آقای عارف رو ندیدی تهمت نزن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+24-4 :: جاویدان تاریخ : 1392-03-06 21:37
احسنت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+18-4 :: محمود تاریخ : 1392-03-07 16:07
منفی ها رو داری دیگه؟! (:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: اصلانی تاریخ : 1392-05-06 16:41
دیگه چی حرف حساب بلد نیستی بزنی عزیزم این جا گفته به کی رای دادید ودرباره ی آن شخص حرف بزنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+60-312 :: ناشناس تاریخ : 1392-03-03 03:21
جلیلی یعنی علم و برنامه و گروه تخصصی، و ایستادگی و جانبازی در کار
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-56 :: محمد رضا تاریخ : 1392-03-04 11:27
زنده باد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+49-10 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:27
آره ديگه
يك زماني هم اين حرف ها براي احمدي نژاد زده ميشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+49-13 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:29
من كه هر چي دقت كردم جز شعار هيچي نفهميدم
از اين جنس حرفهاي آقاي جليلی يك راننده تاكسي هم ميزنه
بياد برنامه بده ببينيم اين عبارت ساز و كار و استفاده از ظرفيتي كه ايشون ميفرمايند چطور ميخواد تحقق پيدا كنه
بقيه هم ميخوان همين كار را بكنند اما راه حل دارند نه اينكه حرف بزنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-4 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:30
ميشه خواهش كنم شما يا حسين نگيد؟
چرا اينقدر ميخواهيد عوام فريبي كنيد بسه ديگه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+42-5 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:36
پيشنهاد ميكنم به عشق هاي زميني اعتماد نكنيد همانطور كه قبلا در مورد احمدي نژاد شكست عشقي خورديد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-12 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:40
به جاي منم ميشه راي بدي؟
من زورم زياده پرده گوش استكبار پاره ميشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
-9 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:41
خيلي منطقي جواب دادي ايول
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+53-8 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:43
آقاي جليلي متاسفانه هنوز از پس مذاكرات برنيامده
آخه مگه ميشه كسي كه حتي نميتونه يك مثال روشن براي كارهاي آينده خودش بزنه بياد كار اين مملكت آشفته بازار را دست بگيره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
-8 :: مهدي تاریخ : 1392-03-06 16:45
من اينجام داداش
اگه كاري داري بگو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-03 09:01
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+186-49 :: اسماعیل تاریخ : 1392-03-03 19:32
قرار بود اگه هـــاشـــمـــی بیاد عـــارف به نفع هـــاشـــمـــی کنار بره

این یعنی راه عـــارف همون راه هـــاشـــمـــیـــه

این دفعه دیگه دوات باید دست اصـــلاح طــــلــــبـــا ن باشه

***زنـــده بـــاد هـــاشـــمـــی***

***زنـــده بـــاد عــــارف***

***زنـــده بـــاد اصـــلاحـــات** *
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+75-36 :: مریم تاریخ : 1392-03-04 12:53
خوب چرا روحانی نه ؟؟؟
روحانی هم میخواست به نفع عاشمی کنار بره...
اصن خود آقای هاشمی به آقای روحانی گفتن که بره کاندید بشه ...
و از ایشون هم حمایت میکنن ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-17 :: رها تاریخ : 1392-03-05 11:47
مريم جان سلام هاشمي از هيچ كس تا اين لحظه حمايت نكرده گول نخوريد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+18-3 :: محسن تاریخ : 1392-03-07 10:56
خیلی از دیدگاه ها رو که ادم میخونه و بعد نظر مثبت و منفی رو که چک میکنی میبینی هر کدوم از نظرات که یه ذره اگاهی سیاسی و اجتماعی داره بیشترین نظر مثبت در موردش داده شده و اینکه مرد چقدر اصلاح طلب ها و میانه رو ها رو میخوان تا .....بهرحال قبل از اینکه ما بخوایم صاحب نظری تو مسائل سیاسی باشیم یه انسانیم و به حکم انسان بودن رعایت اخلاق رو بکنیم و به کسی توهین نکنیم. وقتی اقای هاشمی رد شد به نظرم رسید که اوضاع ما بدتر از اینی که هست خواهد شد.امیدوارم کسی انتخاب بشه که دردی رو از دردهای این مردم زجر دیده رو درمان کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-21 :: محسن تاریخ : 1392-03-07 10:58
به نظر من تو این کاندیداها اقای قالیباف از همه مدیر تره ولی تردید نکنید که ... جلیلی رئیس جمهور میشه که به نفع مون نیست
توکل بر خدا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-04 16:08
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+41-75 :: بینا تاریخ : 1392-03-04 16:13
به این فرمول خوب دقت کنید :

انتخاب - احساسات + عقلانیت + آینده نگری = دکتر محسن رضایی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-8 :: علي تاریخ : 1392-03-05 17:15
شايد شما درست بفرماييد ولي متأسفانه يك كانديدا خصوصا در اين وضعيت كه با 8 تا كانديدا طرفيم، بايد بتونه براي جلب آرا موج ايجاد كنه كه متأسفانه ايشون از اين قدرت بي‌بهره‌ست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+13-17 :: دوره 37 تاریخ : 1392-03-06 17:05
برنده واقعی انتخابات سال 88 (دکتر محسن رضایی) همونیه که خارج از جناح بندی ها واسش مردم کشورش مهمن مردمی که براشون جنگیده و فرماندهی کرده آقا محسنی که حتی اسمش (محسن) یادرگار امامه(ره)
کسی که چند سال با یه گروه اقتصادی قوی میاد
کسی که قشر واقع بین طرفدارشن
کسی که از نسل شهداست و از فصل جوونا
اگه رای نمیاره واسه اینه که هنوز مردم تو انتخاب فرد اصلح ناتوانن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+31-17 :: حمیدرضا تاریخ : 1392-03-05 20:16
آقای رضایی آدم شریفیه
تا حالا به کسی توهین نکرده ، برنامه های کاربردی اقتصادی خوبی هم تا حالا ارائه کرده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+38-2 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 13:29
دوست خوبم . اگه انتخابات مثل امتحان ریاضی بود مطمءن باش رفوزه میشدی !
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1 :: داور تاریخ : 1392-03-08 02:39
پروانه جان وقتي شما تو پيله بودين ايشون تو كار سياست بودن. اينكه شما ايشونو نمي شناسين دليل نمي شه مفهوم كلمه پتانسيل رو عوض كنين. در ضمن در بين اين افراد كه هستن پيچيده ترين رشته تحصيلي برا ايشون هست....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1 :: داور تاریخ : 1392-03-08 02:50
اوه اوه. توكه كشتي اونو. خشونت هم حدي داره!:0
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+26-94 :: محمد هادی تاریخ : 1392-03-04 17:02
بسم الله
اگر در این شرایط اندکی در برابر دشمن سازش نشان دهیم فشار را بیشتر می کند.
جلیلی یک عالم و عامل مقاوم و منطقی اسست.
فقط جلیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+42-14 :: یه ایرونی تاریخ : 1392-03-05 08:26
تو بزنامه گزارش خبری فقط گفت ظرفیت تهدید فرصت .. هیچ برنامه ای نداشت. 6 ساله گفتگو کننده ارشده یه راه حل درست درمون نداده میخواد برای کل مملکت نظر بده؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+13-46 :: kazem تاریخ : 1392-03-05 13:14
همون راهی که شما بهش میگی درست درمون نیست غرب رو به زانو در آورده که میگن بریم با پایتختامون صحبت کنیم بعدش جوابتونو میدیم
جلیلی برنامه هاش همه مشخص و واضحه
یکم بیشتر دقت کنی متوجه میشی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+31-4 :: امیر تاریخ : 1392-03-07 13:02
بعضی از آقایان سعی در تخریب شخصیت محمدرضا عارف دارند خدمت این آقایان عرض کنم که ایشان در دل دوستداران خود سخت ریشه دارند و به این آسانی کسی قادر به توهین به ایشان نمیباشد . محمدرضا عارف /تا آخر پشتت ایستتاده ایم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+23-111 :: محمد هادی تاریخ : 1392-03-04 17:04
یک یا حسین دیگر تا فتح بدر و خیبر....
فقط جلیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+55-10 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 15:30
موافقم . تنها راه نجات ما محمدرضا عاررف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-20 :: مهر تاریخ : 1392-03-08 00:14
رای فقط قالیباف عارف هیچ ... ازش برنمی اد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 13:57
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+1-12 :: لیلی تاریخ : 1392-03-08 11:49
زنده باد دکتر جلیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+99-30 :: سامان تاریخ : 1392-03-03 18:29
هنوز امیدی هست هرچند تا حمایت هاشمی و خاتمی از عارف میشه یه اون اعتماد کرد اما ما باید تو نظرسنجی اصلاحات رو جلو بندازیم،هرچی باشه اون به اسم اصلاح طلب اومده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+94-30 :: vahid تاریخ : 1392-03-03 18:32
الان کشور تو مرحله ای که نیاز به اصلاحات داره.
و چند تا کاندیدای خوب تو این چند نفر وجود داره البته حیف شد که آقای رفسنجانی رو از دست دادیم ولی به هر حال به قانون هر چه قدر هم که باشه باید تمکین کرد ...
به نظر من محمد رضا عارف گزینه مناسبی است
به نظرات دیگران هم احترام میزارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+14-10 :: raha تاریخ : 1392-03-06 16:41
کاش روحانی به نفع عارف کنار می کشید!
امکانش هست این اتفاق بیفته؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+2-2 :: رها تاریخ : 1392-03-07 15:32
نه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+97-43 :: اسماعیل تاریخ : 1392-03-03 18:37
من طرفدار هاشمی بودم
اما...
حالا بعد از هاشمی بهترین گزینه عارف است
هم اصلاح طلب است
هم هاشمی رو قبول داره
این یعنی که احتمالا راه هاشمی رو در پیش میگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+31-15 :: مریم تاریخ : 1392-03-05 13:01
من هم با اسماعیل کاملا موافق هستم. به نظر من تمام کسانی که طرفدار هاشمی بودن الان میتونن با خیال راحت به عارف رای دهند. به نظر من رای ندادن اصلا کار صحیحی نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-7 :: علي تاریخ : 1392-03-05 17:20
درود بر شما. رأي ندادن اصلا كار صحيحي نيست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+36-157 :: فرشته تاریخ : 1392-03-03 20:37
یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
جلیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
یاور سید علـــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
-1 :: حسین تاریخ : 1392-03-20 12:59
مملکت ما پر شده از شعار ما به یه آدم کار بلد احتیاج داریم نه ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+105-27 :: فرزاد تاریخ : 1392-03-03 20:56
زنده باد عارف: در صورت اجماع عارف و روحانی، و حمایت خاتمی و رفسنجانی، پیروزی قطعی با اصلاح طلبان خواهد بود....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-6 :: abolfazl تاریخ : 1392-03-06 07:10
صد درصد پیروزمیشیم حتی اگه همه رقبا باهم ائتلاف کنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+2-3 :: مهرزاد تاریخ : 1392-03-07 15:49
به یاری خداوند پیروز میدان خواهیم بود و دوران بی عدالتی ها به پایان خواهد رسید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+81-23 :: jan تاریخ : 1392-03-03 21:31
Only Aref
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+43-12 :: محمد تاریخ : 1392-03-04 01:33
برای اجماع میان کاندیداهای اصلاح طلب هنوز زوده
چون باید از تریبون صدا و سیما حداکثر استفاده رو کرد
تا شب انتخابات فرصت برای اجماع و کناره گیری به نفع همدیگه هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+62-23 :: jan تاریخ : 1392-03-04 06:17
ژنده باد عـــارف:معاون اول دولت اصـــلاحـــات
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+40-16 :: رضا تاریخ : 1392-03-04 09:36
رئيس جمهوربايداهل مشورت ونظرخواهي باشد که آقاي عارف اين دارد مشکلات امروز ايرا با چنين ديدگاهي حل ميشود ژس اين بار اشتباه نکنيم وبه شخصي معقول واهل مشورت راي دهيم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+51-18 :: mehrdad تاریخ : 1392-03-04 10:56
ببخشید اگه عارف به قول شما میخواد دودستی کشور رو تقدیم امریکا کنه پس این مشکل از شورای نگهبانه که ایشون رو نشناخته و تاییدش کرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+25-65 :: پروانه تاریخ : 1392-03-04 11:22
باز دوباره دارین جو گیر میشین ، عارف اصلا پتانسیل ریاست جمهوری رو نداره ، اصلا شما چقدر شناخت دارین ازش ؟ یک بار دیگه با احساسات دودمان یک کشور رو به باد بدین !!!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+24-14 :: مریم تاریخ : 1392-03-05 12:53
فکر نمیکنم کسی جو گیر شده باشه. اتفاقا من فک میکنم کسانی که به عارف رای میدهند قشر تحصیل کرده و روشنفکر جامعه هستند که همگی خدا رو شکر اهل مطالعه هستند و به یقین عارف رو میشناسند که می خواهند بهش رای بدهن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-14 :: خداداد انصاری تاریخ : 1392-03-05 20:52
جو گیر نشدین خودمونیما مردم به یاد دروان خاتمی عارف رو ممکنه بخوان ولی اینو بدون خاتمی مسایل زیر ساختی رو خوب تحلیل و پیاده سازی نکرد می بایست امروز دیگه تک محصولی نبودیم - این دولتا مصرف کننده بودن هیچکدوم ثروت ساز نبودن - تو دوس داری 8 سال خوش بگذره بعد دوباره هشت سال دیگه بیچاره شیم؟ دوس نداری حداقل 30 سال دیگه خوش بگذره ؟ زیر ساختا مشکل دارن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8 :: abolfazl تاریخ : 1392-03-06 07:15
دقیقا الان به یه میانه رواحتیاج داریم کسی که هم در زمینه اجتماعی وهم سیاسی وهم روابط خارجی بتونه خوب عمل کنه مثلا نگاه کنین رابطه اقتصادی چین کمونیست رو با امریکای لیبرال
اگه چین میخواست مثا شوروی عمل کنه تا حالا صد بار ازبین رفته ومنزوی شده بود ما نباید راه شوروی روبریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+16-7 :: برادر تاریخ : 1392-03-06 14:11
من طرفدار محسن رضایی نیستم بهش رای هم نمیدم ولی آدم خوبیه قبول دارید؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+36-61 :: نیما تاریخ : 1392-03-04 11:24
سلام نظر شخصی من آقای رضاییه ، من فکر میکنم میشه به ایشون اعتماد کرد و کشور رو دستشون سپرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-14 :: اسماعیل تاریخ : 1392-03-04 15:28
نچ
نمیشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-3 :: مریم تاریخ : 1392-03-05 12:54
البته این نظر شخصی شماست و قابل احترام. ولی نظر من این نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-73 :: کریمی تاریخ : 1392-03-04 11:26
فقط دکتر قالیباف ، بعد از این همه تجربه موفق بهترین گزینه هستند ، بیاید روی این گزینه بیشتر فکر کنید ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+13-6 :: مریم تاریخ : 1392-03-05 12:56
خانم یا آقای کریمی میشه کمی بیشتر در مورد تجربه های موفق ایشون توضیح دهید ما هم آشنا بشیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+19-17 :: رها تاریخ : 1392-03-05 13:49
كريمي تجربه مفيد قاليباف ساختن چند تا پارك و بودجه عظيم در اين وضع بحراني كشور در تهران ان هم موقع انتخابات !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-9 :: mehrshad تاریخ : 1392-03-06 00:53
چنتا پارک؟ مطمئنی تهران زندگی میکنی؟!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-15 :: رها تاریخ : 1392-03-06 09:39
يه سري به پارك نهج البلاغه كه تازگي ها افتتاح شده در تهران بزن ببين خداييش چقدر هزينه شده و با اين هزينه هاي كلا وام اشتغال زايي به چند جوان بدبخت ميشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-6 :: mehrshad تاریخ : 1392-03-06 21:04
اولا که نهج البلاغه 2. 3 ساله افتتاح شده!... دوما ساخت پارکی به این زیبایی توسط شهردار تهران هیچ ربطی به وامی که دولت باید بده نداره...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-3 :: رها تاریخ : 1392-03-07 15:20
مهرشاد جان اين بودجه هاي كلان هم از جيبش خرج نمي كنه پول عوارضي كه منو تو مي ديم در ضمن من به اقاي قاليباف احترام مي گذاريم و واقعا براي تهران كاركرد ولي به نظر من تجربه شهدار يا فرمانده نيروي انتظامي تجربه كافي براي رئيسي جمهور شدن نيست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-3 :: بيتا تاریخ : 1392-03-07 15:39
راست ميگه من الان تو پارك گرفتم خوابيدم چه پارك بزرگي درست كرده حتما راي مياره!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+32-42 :: مشکوک تاریخ : 1392-03-04 12:56
این نظر سنجی خیلی مشکوکه . همه محمد رضا عارف رو دارن معرفی میکنن . یه جورایی انگار دارو دسته خود عارفن .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+13-14 :: عرفان تاریخ : 1392-03-05 15:26
آقای مشکوک من هم روم نمی شد همین رو بگم ، اینجا انگارهدفی دنبال میشه ولی خدا آگاه هست و خداوند خودش در آخر درست میکنه همه چیز رو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-13 :: مریم تاریخ : 1392-03-05 16:44
آقا عرفان همونه که من گفتم قشر تحصیل کرده و روشنفکر جامعه میدونن کی رو انتخاب کنن و خوب غالبشون اهل اینترنت هستند و اخبار را پیگیری میکننند. همینه که شما فکر میکنین جهت داره. به قول خودتون خدا اگاه هست. شما که اهل خدا و پیغمبرید چرا به این راحتی تهمت می زنید. فکر میکنید فقط شما خدا رو میشناسید و غیر شما همه ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 10:51
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+13-7 :: kh تاریخ : 1392-03-06 09:36
مشکوک جان
به سایت های دیگر هم سری بزن این نظر سنجی مشکوک نیست عین واقعیت است تازه اول تبلیغات است باید نشست و دید چند روز دیگر چه اتفاقی می افتد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-1 :: ------ تاریخ : 1392-03-08 10:49
کاملا موافقم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-75 :: حمید رضا تاریخ : 1392-03-04 14:33
سلام.به آقای جلیلی رای میدید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-1 :: بيتا تاریخ : 1392-03-07 15:50
نه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+36-40 :: امیر تاریخ : 1392-03-04 15:10
تنها راه رهایی با محسن رضایی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+32-4 :: شاکر تاریخ : 1392-03-04 16:23
هنوز که خبری از برنامهای کاندیداها نیست ولی خدا کنه همتی باشه تا مملکت از این وضعیت در بیاد زنده باد ایران اباد زنده باد ایرانی ازاد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+12-47 :: پدر نیما تاریخ : 1392-03-04 19:16
دکتر ولایتی فردی متین ، اندیشمند و باتجربه در مسائل بین المللی و سیاسی میباشد . امیدوارم همگی با تفکر و انتخاب عاقلانه پای صندوقهای رای حاضر شوند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+29-33 :: اسدبگی تاریخ : 1392-03-04 20:48
فقط رضایی مرد روزهای تنگ، مرد جنگ، مرد اقتصاد، مومن، باشخصیت، دلاور، یاور سید علی، روشنفکر.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+27-9 :: فرشته نجات تاریخ : 1392-03-06 16:13
رضایی . مرد سکوت و بی جنجال
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-58 :: MOHAMMAD تاریخ : 1392-03-05 00:13
فقط عشق است جلیلی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+15-45 :: ES ES تاریخ : 1392-03-05 00:14
JALILI ASHEGHETAM KHODA VAKILI
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+36-19 :: vage تاریخ : 1392-03-05 02:23
محمدرضا عارف،تو این شرایط مملکت نیاز به یه رئیس جمهور منطقی داره که ایشون این خصلت رو دارن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+23-15 :: محمد تاریخ : 1392-03-05 08:40
به این نظر سنجی ها کلا اعتماد نکنید. همش رو می شه خیلی راحت دست کاری کرد.

ممنون.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-7 :: عرفان تاریخ : 1392-03-05 15:28
کلا محمد جان اگر به رای دادن به صحبت های تمام دوستان یخورده نگاه کنی به خوبی متوجه مساله ای جالب میشی خیلی باحاله من که از این سایت دارم حال میکنم با این سیستمش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+40-14 :: فری تاریخ : 1392-03-05 10:15
جليلي در گفتگوي ويژه خبري:
قانون هدفمندی باید سریعتر طبق قانون اجرا شود
وای اگه رای بیاره بیچاره میشیم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+32-7 :: رها تاریخ : 1392-03-05 11:48
فري جان من هم موافقم از همين الان بايد بريم زير پوشش كميته امداد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-38 :: مهدی تاریخ : 1392-03-05 11:18
زنده باد بهار
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+29-14 :: مريم تاریخ : 1392-03-05 11:45
فقط هاشمي درسته نيست ولي بازم هاشمي ا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+28-28 :: همدانی تاریخ : 1392-03-05 12:59
نه چپ نه راست؟!
نه اصولگرای خشک نه اصلاح طلب تند؟!
کاندیدای مستقل محسن رضایی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+15-26 :: زندگي تاریخ : 1392-03-05 13:19
من مطمن نيستم به كي راي بدم ولي كمي به رضايي ميل دارم چون در سخت ترين شرايط كشور رو كمك كرد درضمن برنامه هاش خوبه هرچند جليلي هم فرد معقولي بنظر مياد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+16-25 :: زندگي تاریخ : 1392-03-05 13:21
رضايي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+30-2 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 13:02
دوست خوبم . تو عالم رویا هاتی مثل اینکه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+9-11 :: رها تاریخ : 1392-03-05 14:30
با توكل به خدا در انتخابات شركت كنيد انشاء الله انچه را خدا صلاح ميداند همان ميشود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-4 :: رها تاریخ : 1392-03-05 14:35
زندگي چيست به جزء خاطره ها كه فراموش شود دير زماني در ما من به خود مي گويم من چه هستم جز يك برگ بر درخت هستي كه مي افتد روزي روي خاك پستي (زندگي محل گذر است هر كي مي خواد رئيس جمهور بشه من كاري ندارم ولي اگه غيرت داره با غيرت برا مردم كار كنه اگه نداره هم مثل مردبره كنار )
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+26-15 :: علیرضا تاریخ : 1392-03-05 15:24
حالا که اقای هاشمی نیست ما اقای عارف رو دوست داریم و حمایتش میکونیم چون هاشمی حمایتش میکونه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+19-11 :: هم وطن تاریخ : 1392-03-05 17:53
واقعا بد كردن هاشمي رو رد كردن ولي هاشمي از قبل از اينكه بخواد بياد خودش رو دايورت كرده بود روي حسن روحاني منم كه مي خواستم به هاشمي راي بدم الان ديگه فقط حسن روحاني مدنظرمه و البته جناب اقاي عارف ولي اقاي هاشمي روحاني رو بيشتر پيشنهاد مي كنن ..
تصميم با خودتونه ..
البته كاري نكنييد كه امريكا بهمون بخنده و ...


درود بر ايراني .....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+18-9 :: abolfazl تاریخ : 1392-03-06 07:26
خدا کنه بین عارف وروحانی ائتلاف شه وهاشمی وخاتمی از ائتلاف حمایت کنن این جوری صددرصد میبریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+16-34 :: دكتر تاریخ : 1392-03-05 18:30
سلام بر همه

زنده باد جليلي

چون آدم سالميه و اهل سياست‌بازي و دور زدن اين و اون و ... نيست

ظاهرا با رفسنجاني هم مشكل داره و منتقد سياست‌هاي غير اصوليه رفسنجاني در دوره كارگزارانه

تعجبم اينه كه مردم چه جوري تورم 50 درصدي دوره رفسنجاني رو يادشون رفته
يا فضاي بستة سياسي رو كه بر اثر نظرات شخصي هاشمي بر كشور حاكم شده بود

زنده باد جليلي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-4 :: ------ تاریخ : 1392-03-08 11:00
سران اصلاحات چشم و گوششون رو بسته
گرانی دوره هاشمی رو یادشون رفته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+15-31 :: حسین تاریخ : 1392-03-05 19:22
فقط جلیلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+45-10 :: امیر تاریخ : 1392-03-05 21:52
به خودت رحم کن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-13 :: حسین تاریخ : 1392-03-05 22:28
با سلام خدمت تمامی دوستان
برخی ازکسانی که دوست دارند این ملت زیر فشار اقتصادی بماند همش صحبت از این میکنند که فلان کاندید میخواهد با آمریکا رابطه برقرار کند من میخوام بگم مگه آمریکا آدمخواره
یا تمامی کشورهای دنیا با آمریکا رابطه دارند آمریکا آنها را ازبین برد بابا اینها همش حرفه برا همینه که ما جهان سومی هستیم با این همه ثروت به نظر من ارتباط با تمامی کشورهای دنیا الزامیست و اگر در این زمینه افراطی گری را کنار بگذاریم در آینده نه چندان دور حتی آمریکا را هم پشت سر میگذاریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-15 :: mehrshad تاریخ : 1392-03-06 00:49
این اصلاح طلبا میگفتن 4 سال پیش تقلب شده و ازین حرفا و تو هیچ انتخاباتی نمیخواستن شرکت کنن... حالا چی شد نماینده فرستادن... ملت زودباورن...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-13 :: amir تاریخ : 1392-03-06 00:52
در صورت عدم ائتلاف اصلاح طلبان و حمایت رسمی آیت ا... هاشمی و آقای خاتمی ، آقای عارف و روحانی هیچ شانسی ندارند و این نکته رو همه ی تحلیل گران سیاسی اصلاح طلب مطرح کردند اگر روحانی و عرف اجماع کنند و یکی به نفع دیگری کنار بره و همه ی رهبران اصلاح طلب از جمله آقای خاتمی و هاشمی حمایت رسمی کنند شاید آمارتون درست از آب در بیاد ... فکر میکنم کمی آمارتون دروغ باشه ... یه کوچولو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-8 :: اسماعیل تاریخ : 1392-03-06 08:57
بابا تو یه پا سیاستمداری
چرا تو ثبت نام نکردی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-8 :: خودم تاریخ : 1392-03-06 01:04
فقط خودم که میرم رای میدم و سیلی محکمی به گوش استکبار خواهم زد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-18 :: فاطمه تاریخ : 1392-03-06 01:15
امیدوارم آقای رضایی موفق بشه خیلی متین و مقتدره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-8 :: کاوه تاریخ : 1392-03-06 03:20
دوستان یکم منطقی باشیم میبینیم که با اکثریت آرا بازهم جایی برای اصلاح طلبان ولی حداقل نزازیم وضع ازین بدتر بشه.بنظر من با احترام به آقای عارف,ولی آقای رضایی در این شرایط عمل کرد بهتری میتونه داشته باشند. چو ایران نباشد تن من مباد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-14 :: حسن تاریخ : 1392-03-06 03:23
سلام.اینقدر به خاطر دنیای یکی دیگه آخرت خودتونو خراب نکنین. آدم یه معیارایی داره مطابق اون رای میده.مثلان من از مقاومت و پیشرفت جلیلی استقبال میکنم اما قرار نیست بگم بقیه همه اشتباه میکننو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+13-9 :: جواد تاریخ : 1392-03-06 14:15
آقای جلیلی آدمه خوبیه ولی به درد ریاست جمهوری نمیخوره چون اصلا سوابق اجرایی نداره ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+21-4 :: وحید راشل تاریخ : 1392-03-06 10:54
سلام دوستان ، منم فکر می کنم آقای جلیلی آدم خوب و محترمی هستن مخصوصا اینکه جانباز هم هستن ولی با نطق دیشب انگار حرف جدیدی نداشتن آدم یاد حرفای ... می افتاد . به هر حال واسه ریاست جمهوری فقط خوب بودن کافی نیست مخصوصا تو این شرایط واقعا کسی باید بیاد که بتونه کاری بکنه من اقای عارف رو پیشنهاد می کنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+2-9 :: عرفان تاریخ : 1392-03-06 13:01
آقای وحید راشل نظر شما کاملا محترمه و من احترام میذارم و فقط دوست دارم بحثی داشته باشیم .
شما میگید آقای جلیلی برنامه ای نداد یا برنامه متفاوتی نداده ولی من چنین فکر نمی کنم میدونی چرا چون وقتی رسد کردم حرفای همه این ها رو و یخورده آقای محترم ولایتی رو دیدم همه دارند یک نظریه میدن و اینجا باید دید که چه کسی به حرفاش پایبند هست . اتفاقا اخلاق خیلی مهمه میدونی چرا ، چون ما شخصی به نام نظریه پرداز ، تحلیلگر ، پژوهشگر و و و داریم این ها برنامه ارائه میدن و رئیس جمهور باید انتقاد پذیر و یا گوش شنوا داشته باشه که دکتر جلیلی گفت وظیفه هر رئیس جمهوری گوش شنوا داشتن هست . و نظریه های اون ها خودش بسیار کمک هست و طرح های اون ها حالا میشه طرح رئیس جمهور شاید یک تحلیل گر رو بکنند مشاور خودشون این خوبه که منیت و تکبر تو وجودشون نباشه . جنگ طلب نباشن ، ثبات اخلاقی داشته باشن هی نرن زیراب این و اون رو بزنن ، کسی نباشن که بخواد شعله های آتش به پا کنه و و و
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-8 :: عرفان تاریخ : 1392-03-06 13:06
حالا اگر صحبت قبلیم صلاحیتش تایید بشه و بخونی الان میخوام در مورد طرح و برنامه بگم .
همشون اومدن سند چشم انداز 20 ساله و 5 ساله و ... رو گفتند پس نشون میده که طرح ها مختلف هم نیست ، حالا هر کسی بسته به نظرهاش حرف های خوبی میزنه مثلا دیشب آقای ولایتی گفت من کابینه ام رو از میون اشخاصی انتخاب میکنم که آزمون و خطا رو رد کرده باشن و الان وقت آزمون و خطا نیست و وقتی نداریم خوب این طرح خیلی قشنگه ، آقای جلیلی در مورد خودکفا شدن گفت ما باید از ظرفیت های خودمون فرصت ها رو ارزشمند بدونیم و چیزایی که میدونی و خودت میدونی این کار چقدر ارزش داره ایشون چه از فرهنگ چه از اقتصاد مثال هایی اورد حتی در مورد پول گفت ما باید سطح پولدار ها رو پخش کنیم تا یه عده پولدار و یک عده بی پول نباشن من نمیدونم چرا گفتین امشبش با دیشبش فرق نکرده ، حرف قشنگی زد که ما چرا داریم فکر میکنیم بودجه رو چطور مصرف کنیم ، چرا فکر نکنیم بودجه سال بعد رو چطور زیاد تر کنیم خوب کسی که در همین راه باشد خیلی مشکل ها رو حل میکنه که برای زیاد کردن این بودجه یعنی کشور سطح صنایع ، علمی و و و زیاد شده که بودجه زیاد شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+2-8 :: عرفان تاریخ : 1392-03-06 14:10
نمی دونم چرا حرف های من رو دو سه بار هست حذف می کنن ، باشه من به مدیر این سایت میگم به من بر خورد چون حرفای من اصلا بی احترامی و اصلا مربوط به کسی نبود و طرح های جلیلی رو شکافتم تا اونایی وحید جان بودنه طرح های جلیلی توی حرفاش نهفته شده و ایشون بله نمیگه طرح من چیه کامل و جامع و خیلی زیبا میگه و مردم خودشون باید تفکر کنن در این حرف ها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
......::: گروه مخاطبان آرنا : دوستانی که توان نوشتن یادداشت یا مقاله در دفاع از کاندیدای مورد نظرشون رو دارن میتونن با رعایت ضوابط از قسمت تماس با ما ارسال کنند تا پس از بررسی در باشگاه مخاطبان منتشر شود .

سپاس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-9 :: صادق تاریخ : 1392-03-06 11:57
به نظرمن اصول گرا واصلاح طلب همشون یکی هستند وفقط بانام گروه خود وپیشینه گروه میخواهند رای مردم رابگیرند.هردوگر وه دوره ای را دراختیار داشتن ودیدیم که هیچ پیشرفتی حاصل نشد.یک بارهم شده به یک فرد مستقل رای بدهیم وببینیم حتما رییس جمهوربایدحزبی باشد یامستقل هم میتواند زمام امور را به دست گیرد.
باتشکر ازهمه موافقان ومخالفان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-29 :: فرشته تاریخ : 1392-03-06 12:57
فقط دکتر جلیلی
صلی علی محمد
عمار رهبر آمــــــد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-25 :: رسول-زنجان تاریخ : 1392-03-06 13:03
بابرنامه ترین رییس جمهوری که تا کنون وارد عرصه انتخاباتی شده فقط وفقط دکتر قالیباف است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-14 :: mehrshad تاریخ : 1392-03-06 21:09
کارنامه ی کاری قالیباف همه چیو نشون میده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-15 :: mehrshad تاریخ : 1392-03-06 21:10
قالیباف حرف نمیزنه عمل میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-5 :: اال تاریخ : 1392-03-08 11:18
عمل درست مهمه. من از بابت قالیباف ناراحتم ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+18-15 :: ؟؟!! تاریخ : 1392-03-06 13:33
پس طرفداران دكتر حسن روحاني كجا هستن ؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-2 :: ؟؟!! تاریخ : 1392-03-07 18:12
ديديد كه دكتر با سخنرانيش چه جوري تركوند ؟!
نگفتم ؟
ساعت 8 امشب هم يه سخنراني كوبنده ي ديگه رو مي تونيد توي كانال 1 مشاهده كنيد ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 11:07
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+14-21 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 14:37
محسن رضایی
معمار اقتصاد ایران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+43-13 :: امیرحسین تاریخ : 1392-03-06 14:43
اصلاحات . اصلاحات . اصلاحات فقط و فقط با عارف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+39-10 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 15:42
تنها ریسمان برای در آمدن از چاه تورم محمدرضا عارف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+39-7 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 15:57
گرچه هاشمی رد شده . ولی مرد دوران های سخته . زنده باد هاشمی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+12-13 :: محسن تاریخ : 1392-03-06 16:10
رضایی بهترین گذینه است انقدر طرفدار طره های سیاسی نکنید یه خورده به فکر کشور باشید یه خورده به فکر مردم باشید ... تورو خدا انقدر از روی لجبازی کشور رو دست اینو اون ندین ... واقعا براتون متاسفم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-6 :: اصلاح طلب تاریخ : 1392-03-06 17:07
عملکرد دولتها ملاک خوبی برای ارزیابی است. این همه شعار اقتصادی در حال حاضر نشانه مشکلات اقتصادی است که حاصل عملکرد احمدی نژاد در حوزه اجرا و سعید جلیلی در مذاکرات هسته ای است. حجم وابستگی به دول بیگانه مخصوصا به چین و هند و روسیه در 8 سال اخیر افزایش بی سابقه ای داشته است. به جای حرف افراد عملکرد آنها را ببینید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-15 :: پیمان تاریخ : 1392-03-06 19:11
در شرایط فعلی فقط و فقط کسی میتونه اوضاع اقتصادی کشور رو بهبود ببخشه که از نظر روابط خارجی قوی باشه.
خوب کی بهتر از دکتر ولایتی؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+38-5 :: امیر تاریخ : 1392-03-06 21:02
ممهمترین برنامه عارف کاهش تورم واشتغال زاییست.



*********زنده باد عارف.درود بر اصلاحات******** ****
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
-4 :: ------ تاریخ : 1392-03-08 11:10
چه برنامه مدونی!!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-3 :: لقمان تاریخ : 1392-03-06 21:38
بابا احساسی و متعصبانه تصمیم نگیرید .
ببینید کی منطقی تره برنامه هاش .

....

حواستون باشه به کی رای میدید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
-2 :: بيتا تاریخ : 1392-03-08 10:13
باشه حتما لقمان حكيم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+19-5 :: حميد تاریخ : 1392-03-06 23:54
سلام/منتظر اعلام نظر نهائي اصلاحت.عارف يا روحاني
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+10-20 :: فرشید تاریخ : 1392-03-07 00:57
فقط قالیباف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-19 :: یسنا تاریخ : 1392-03-07 00:59
سلام
من نمیدونم چرا آقایون اصلاح طلب همشون تو خط تخریب هستن امشب آقای روحانی تو برنامه گفت و گوی ویژه فقط تخریب کردن و از دوران خودشون تعریف کردن که همه میدونیم که دوران اصلاحات چه ضربه ای به کشور زد .و هیچ برنامه ای برای دولتشون ارائه نکردن فقط فرمودن باید تهدید رو به فرصت تبدیل کرد ولی نفرمودند به چه شکلی میخوان این کارو انجام بدن ایشون فقط روی گذشته تاکید داشتند(که دوران درخشانی هم نبود)
من با اعضای حزب و گروهی که در فتنه 88 پرچم حسینی رو در عاشورای حسینی اتش زدند و آقایون هیچگونه اعتراض و اعلام برائتی نکردند موافق نیستم از خداوند منان خواهانم بصیرتی بر ما عنایت کنن تا بتونیم فرد اصل رو انتخاب کنیم که ایرانی اباد تر و سربلند تر و از همه مهم تر اماده ظهور مولامون حضرت صاحب الزمان (عج) داشته باشیم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+8-3 :: احمد زارعی تاریخ : 1392-03-07 01:04
سلام.من به نظرات همه شما احترام میذارم اما 1 خواهش دارم به خدا منم مثل خیلی از شما 1 جوونم با هزارتا آرزو اصلا هم مخالف شرکت در انتخابات نیستم ولی خواهشا دلایل درست برای خودتون مشخص کنید.اینکه به عنوان مثال آقای دکتر عارف معاون خاتمی بوده یا تو اصلاح طلبان ، نه دلیل برتری میشه و نه دلیل بدی ایشون.یا اینکه مثلا آقای رضایی چقدر در زمان جنگ تلاش کردند با همه احترامی که براش قائلم ولی دلیل نمیشه 100% تو این مسئولیت هم موفق باشند و یا نباشند.
بقیه را هم نمیگم چون طولانی میشه.فقط به فکر خودتون باشید ببینید کی بهتر میتونه کشور را به پیش ببره و به پیشرفتی که در جهت منافع مردم باشه کمک کنه.واقعا خواهش میکنم به بهترین شخص از نظر نیاز 1 رئیس جمهور رای بدید.ما جوونها خواسته های مهمی داریم که همه از من بهتر میدونند پس باید کسی بیاد که واقعا توانایی عمل به حرفهاش را داشته باشه.من خودم هنوز دارم هر شب به حرفهاشون گوش میکنم و هنوز به نتیجه قاطع نرسیدم که بگم این خوبه و این بد.پس شما هم خواهشا یکم دقت کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+4-16 :: یسنا تاریخ : 1392-03-07 01:05
به نظر من اقای دکتر ولایتی گزینه مناسبی باشن ایشون فردی هستند که تقریبا در تمامی امور مربوطه سر رشته دارن وکسی هستند که در صحبت هاشون برنامه ارائه کردند .باز باید تحقیق بیشتری داشته باشیم تا بهترین شخص رو انتخاب کنیم چون که جنبه دنیوی و هم اخروی دارد و ما فردا روز باید پاسخ گوی این انتخابمون باشیم. ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-15 :: یسنا تاریخ : 1392-03-07 01:08
ان شاالله تو این انتخابات با انتخابمون شرمنده امام زمان (عج) نباشیم
و +
فرد انتخاب شده یاور سید علی عزیز باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+26-8 :: اَنکنَون تاریخ : 1392-03-07 01:13
به خدا نمیخواستم رای بدم ولی حرفای جناب روحانی رو شنیدم دیدم به صلاح همه و مملکته که من و شما بهش رای بدیم خواهشن گوش به حرفاش بدین و ببینین چی میگه خیلی معقولانس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+23-9 :: جواد تاریخ : 1392-03-07 01:20
فقط روحانی
زنده باد روحانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+20-6 :: بهار تاریخ : 1392-03-07 02:08
روحانی یک سیاستمدار واقعی است
به علاوه هر گفت و گویی به معنا سازش نیست
بیشتر اوقات با گفتگو می شه دشمن دور زد بدون جنگ یا تحریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+29-8 :: حسن تاریخ : 1392-03-07 02:48
رأی ما فقط دکتر حســـــــن روحـــــــانی
در برنامه تلویزیونی دوشنبه شبشون کولاک کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-8 :: آرش تاریخ : 1392-03-07 04:06
سلام
به نظر من اصلاحات یا اصولگرا مهم نیست.
اینا همش بازیه
مهم برنامه های فرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+41-3 :: امیر تاریخ : 1392-03-07 08:28
به نظر من برنامه های آقای عارف از دیگرون غنی تره در ضمن سابقه اجرای طولانی هم داره و در شرایط کنونی تنها کسیه که میتونه به مردم کمک کنه . درود بر عارف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-3 :: وحيد تاریخ : 1392-03-07 09:52
انشاالله عارف و روحاني با هم اعتلاف كنند در هر صورت هر دو گزينه خوبي هستند مردم ديگر از صحبتها و وعده هاي دروغ خسته شده اند ما منتظريم يكي بياد كه حداقل وضعيت را ثابت نگه دارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+23-6 :: سید حسین حسینی تاریخ : 1392-03-07 10:07
رای من یا حسن روحانی یا دکتر عارف
اگه یکیشون به نفع دیگری کنار بره که عالی میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+18-7 :: امیرحسین تاریخ : 1392-03-07 10:08
سلام به دوستان
تو این چند روز همه ی ما تو سایت ها دیدیم که رای آقای روحانی و عارف بیشتر از آقای جلیلی است .
پس نشون میده مردم ایران کم کم دارن به بصیرتی که رهبری انقلاب میگوید نزدیک می شوند و دیگر به شعار و شایعه اهمیت نمیدهند .
مردم پرونده ی آقایان روحانی و عارف را هم دیده اند و پرونده آقای جلیلی را هم دیده اند.
ما زمان آقای روحانی نیز مانند الان هسته ای بودیم ولی فرق آن موقع با الان این است که آن موقع مردم در رفاه بودند .
هم چنین ما در آن موقع بهتر در دهان آمریکا زدیم .
ان شاء الله در 4 سال بعد با روی کار آمدن فردی اصلح دوباره دروازه ای رو به جهان باز کنیم ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+2-8 :: رضا تاریخ : 1392-03-07 14:01
چقدر تو ساده ای
تا اونجایی که ما یادمونه رفاهی در کار نبوده
ثانیا
هیچ میدونی علت این تورم اخیر چیه و دست چه کسایی وسطه
افرادی که آگاهانه مردم رو تحت فشار قرار دادن تا خودشون رو خوب نشون بدن
موفق هم شدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-3 :: عرفان تاریخ : 1392-03-07 20:48
آقای امیر حسین از بصیرت و دانایی شما بعید هست

ببنید پدر شهید چی گفته ، یه نگاه به تاریخ بندازید ، مدارک و شواهد ، حرف های خوب آمریکایی ها چطور خام کردن مردم بصیرت شده و رهبر انقلاب کجا کینیزی ها ، لیبرال ها و فریدمنی ها رو میپذیره کجا از سازش کاران حرف زده . و من خودم واقعا تاسف می خورم براش ، ابروی اون لباس رو برد . من خودم تو یک حرف دیگش دروغ واضح رو دیدم ، چی دارن بگن چی دارن بگن.

تو دوران های این ها چیزایی باب شد که از حکومت اسلامی به دور بود و الان شده جز واجبات یک جوان یا یک خانه من خودم یادمه این چیزارو که چه چیزایی چه زمانی باب شد بعد دیشب حرف از تدبیر و قدرتشون داشت میزد وای ... الگوی ما چنین حرف بزنه و کلید بیاره و التماس رای کنه تاسف باره . به این سایت ها هم دق نکنید ، این ها واقعا مشکوکه ، تا زمانی که یک اصلاح طلب پشت کسی نبود ، عارف اصلاح طلب تو این سایت داشت میرفت بالا حالا که خاتمی رفته پشت روحانی ، روحانی داره میره بالا ، فردا بگن فلانی پشت عارف رفته دوباره روحانی میاد پایین و بعد عارف میره بالا بچه که گول نمی زنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-1 :: امیرحسین تاریخ : 1392-03-08 10:04
سلام عرفان من نمیدونم تو کی هستی ، کجایی و چند سالت هست ، ولی من خودم وقتی جناب آقای خاتمی رفت ترم دوم تو دانشگاه امیر کبیر مهندسی نفت می خوندم . اون سال ها تو جامعه ی جوان ها تقریبا همه ...از کار آقای خاتمی و تیمش راضی بودند ولی این پیشرفت را کافی نمی دونستند . تا این که آقای محمود احمدی نژاد رییس جمهور شد و کم کم به گفته ی آقای ده نمکی تبدیل به ... شد ! و دوباره این چرخ روزگار برگشت و تبدیل به ..... شد.
رهبر معظم انقلاب هیچ گاه از سازش صحبت نکرده اند و هم چنین هیچ گاه هم نگفته اند که مردم را باید به اعماق چاه های بدبختی فرستاد . مگر آقای روحانی در مذاکرات هسته ای خود سازش کرده بودند ؟؟؟؟
ادامه در قسمت بعد لطفا بخوانید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+42-9 :: امیر تاریخ : 1392-03-07 10:28
برخی کاندیدا ها حتی نمیتونن یه مذاکره ساده رو به توافق برسونن اونوقت با یه مملکت و 75 میلیون جمعیت چیکار میکنن؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-12 :: رضا تاریخ : 1392-03-08 09:23
اگه مذاکره ساده ای بود
مسئولین ما در دوره اصلاحات دو تا دستشون رو بمنزله تسلیم بالا نمی اوردن
آقا امیییییر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+23-10 :: مجتبی تاریخ : 1392-03-07 12:13
عااااااارف تا اخر باهاتیم..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+41-9 :: امیر تاریخ : 1392-03-07 12:55
Aref is the best choice for Iran
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+12-1 :: رضا تاریخ : 1392-03-07 13:03
من نمی والا این اقای غرضی که می گه 100درصد مردم بهش رای میدن چرا توی همه ی سایت ها کمترین رای رو اورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+4-2 :: امير علي تاریخ : 1392-03-07 16:15
دور دوم مي بينيمتان .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+11-1 :: حامد تاریخ : 1392-03-07 18:26
سلام. خسته نباشید میگم به همه. تمام نظرات رو خوندم ماشاالله زیاد بود. منم فعلا تصمیم گیری نکردم. اما با بعضی از دوستانی که گفتن بیایم تعصب رو کنار بذاریم موافقم. حالا چون هاشمی پشت عارف یا روحانی هست، حتما که نباید به اونا رای داد. کی تضمین میکنه که راه هاشمی رو ادامه بدن ؟؟؟!!! گاهی یه پسر هم نمیتونه راه پدرش رو ادامه و شبیه اون بشه چه برسه به اینا. من منظورم به جناح خاصی نیست. حتی در مورد قالیباف یا جلیلی. به نظرم ما باید به کسی رای بدیم که قدرت مدیریتی خوبی داشته باشه و برنامه هاش واسه آینده عملی بشه نه اینکه فقط در حد شعار باشه واسه رای جمع کردن!!
امیدوارم هرکسی که رای میاره به اقتصاد و سیاست ما کمک کنه تا سطح تحریم ها کم بشه و مردم ما کمی آسوده خاطر بشن.
هیچ جای جهان مردمی مانند ایران نداره که با همه سختی ها بازم به افتخار کشورشون همیشه در صحنه حاضرند.
زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+12 :: وحید تاریخ : 1392-03-07 19:23
دولت= تمامی مشکلات مردم

هر کی مرده بیاد وسط مشکلات رو حل کنه نه شعار بده

یادش باشد که مردم چه میخواهند هر کدام باشند باید کمتر بخوابند بیشتر فکر کنند بیشتر هزینه کنند و خلاصه پدرش دربیاد . ریس جمهور مثل پدر خونه میمونه کار نکنه پول نمیدن پس اونی که میا یادش باشه دعوتش نکردن مهمونی باید مشکلات رو حل کنه نه مشکل بسازه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-5 :: یسنا تاریخ : 1392-03-07 21:16
اگه یه سرچی تو اینترنت بکنیم فیلم راه اندازی مجدد تجهیزات و شروع بکار دوباره دانشمندان هسته ای رو در سال 84 خواهیم دید.پس فعالیت هسته ای دوران اصلاحات با دولت فعلی کاملااااا متفاوت است .بی انصافی است پیشرفت های هسته ای را در این دولت نادیده بگیریم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-6 :: یسنا تاریخ : 1392-03-07 21:24
اخه اگه ما دوران اصلاحات فعالیت هسته ای جدی داشتیم چرا برای مردم شناخته شده نبود تازه مردم از سال 84 متوجه چنین حقی و خواستار ان شدند .انصافا شعار( (انرژی هسته ای حق مسلم ماست)) در دولت فعلی شکل گرفت و بحمد الله تحقق یافت. ان شا الله به این نکات دقیق شویم.(و مدیر سایت گرامی لطفا پیام های ما رو تایید کنین و جانبداری نفرمایین )
یاعلی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+15-10 :: رضا تاریخ : 1392-03-07 23:09
من در عجبم همه میگن محسن رضایی گزینه خوبیه ظاهرا هم خیلی پر طرفداره ولی همه میگن چون رای نمیاره من هم رای نمیدم ، بیاین یه بار به جای احساس با عقل تصمیم بگیرین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6 :: فرزاد تاریخ : 1392-03-08 08:49
شما نماینده ی عقلی و بقیه احساسی؟!
یکی از مشکلات جامعه ی ما اینه که خیلیا خودشون رو عقل کل می دونن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+22-8 :: amir تاریخ : 1392-03-07 23:11
درود بر مرد شجاع میدان سیاست دکتر روحانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-16 :: رضا تاریخ : 1392-03-07 23:24
کی گفته جلیلی بدون برنامه امده به نظرم اون تنها کسیه که مشکل اصلی اقتصاد و فهمیده و راه حل داده کیه که ندونه بیکاری و تورم داریم اما راه حل که آقای جلیلی دادن به نظرم بهتر بود همه چی به اطلاعات اقتصادی مربوطه مانمیتونیم تو یه اتاق تاریک وسایل و مرتب کنیم اقتصاد هم همینه بدون شفافیت اطلاعات اقتصادی هیچ برنامه ای به سرانجام نمیرسه ما تو کشور برنامه اقتصادی کم نداریم برنامه 20 ساله وبرنامه های کوتاه مدت ولی چرا عملی نمیشه چون ما پایه و زیرساخت های شروع یه برنامه رو نداریم و انتظار داریم طبق برنامه پیش بریم این باید اولویت اقتصاد باشه چرا دولت نمتواند نقدینگی رو به سمت تولید هدایت کنه چرا تو کشور دلال بازی زیاده همش بخاطر ناقص بودن و شفاف نبودن اطلاعات اقتصادیه اینو جلیلی چندین بار تو حرفاش گفته اگه کمی دقت کنین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+11-1 :: امير تاریخ : 1392-03-07 23:57
با سلام هر كي باشه باشه فقط باشه ما دنبال نون شبيم برادر و خواهر گرامي وضع بهتر بشه و بدتر نشه ما كه عزيزان. .....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+9-17 :: نادر تاریخ : 1392-03-08 00:38
قالیباف مرد عمل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-27 :: مینا تاریخ : 1392-03-08 01:20
ملت هوشیار ما رئیس جمهوری چون جلیلی میخواهد

ک زندگی
ش عادل و عارف و روحانی منش باشد و با

ولایتی بودنش مثل گذشته پشت پا به دنیا بزند و

دشمن مدار باشد و بدون هیچ غرضی رضایی را دنبال

کند که خداوند میخواهد و با دوری از خودشیفتگی و خود

محوری از همه تخصص ها حتی قالیبافی و حدادی هم

در جهت سعادت مردم استفاده کند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+17-7 :: فاطمه تاریخ : 1392-03-08 08:41
زنده باد كانديداي جسور وشجاع وانقلابينماينده مقام عظمي ولايت حضرت حجه الاسلام روحاني
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 09:21
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+10-1 :: بيتا تاریخ : 1392-03-08 10:12
دوباره مي سازمت وطن اگر چه با خشت و جان خويش يا مهدي ادركني فقط همين
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+11-7 :: جمال پور تاریخ : 1392-03-08 11:34
مرد عمل فقط محسن رضایی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 11:51
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+7-8 :: ali تاریخ : 1392-03-08 11:59
فقط روحانی و عارف ! که امیدوارم به زودی یکی انصراف بده و نامزد دیگر با پیروزی قاطع رئیس جمهور بشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 12:21
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 12:21
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+1-10 :: امیر2 تاریخ : 1392-03-08 12:43
سلام.من تمام ویژگی ها یی که برای ریاست این کشور وجود دارد در کاندیداها می بینم.اما بنظر من دکتر ولایتی و دکتر جلیلی اصلح تر هستند.زیرا در مناظره ها حرف های امیدوار کننده ای میزدندو همچنین در عرصه ی سیاست تجربه ی بیشتری دارند.(من سال اول دبیرستان هستم و متاسفانه نمی توانم رای بدهم.این مطلب را محض اطلاع گفتم)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-1 :: بيتا تاریخ : 1392-03-08 13:39
امير جان2 الان فصل امتحاناته برو درستو بخون ول كن ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+6-5 :: alpha تاریخ : 1392-03-08 12:45
ببخشید اما چون حرفا م طولانی شد مجبورم تو 2بخش بذارمش...
کاری به اصلاح‎طلب یا اصول‎گرا یا هر چیز دیگه ندارم. فکر می‎کنم برای رأی دادن مهم اینه که به برنامه‎های کاندیداها توجه کنیم. میون این 8 نفر تنها کسی که اصولی برنامه‎هاش رو اعلام کرده دکتر عارف هست. کل اهداف و طرح‎ها و راهکارهاش رو تو یه فایل از توی سایتش می‎تونین دانلود کنین. بقیه‎ی کاندیداها صرفاً یه سری شعارهای تکراری رو همچنان می‎گن و هیج تضمینی برای اجراش به مردم نمی‎دن. منظورم این نیس که به عارف رأی بدیم یا نه، و منظورم این نیس که عارف بهتر از همس یا برنامه‎هاش عالی و کامله؛ منظورم اینه که داشتن یه برنامه‎ی مشخص و مدون برای رییس جمهور خیلی مهمه، یعنی یه سلسله‎مراتبی از اهداف و راهبردها؛ چیزی که 7تای دیگه ندارن (من که هرچی گشتم پیدا نکردم!)....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: Guest تاریخ : 1392-03-08 16:03
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
 
 
+5-2 :: ماهان تاریخ : 1392-03-08 16:04
دوستان گرامی..ما باید به نظرات همدیگه احترام بزاریم...مهم نیست کی رئیس جمهور میشه.مهم اینه که همه ی مردم حتی رقیب های اون ازش حمایت کنن تا در کارش موفق باشه،من یک رای دارم و اگه دکتر جلیلی انتخاب نشد هرکس دیگه ای که انتخاب بشه ما ازش حمایت میکنیم،به بخاطر شخص،به خاطر شاخص که ایران عزیزه...ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+7-9 :: یسنا تاریخ : 1392-03-08 16:07
اگه دیشب برنامه گفت و گوی ویژه برنامه اقای قالی باف رو دیده باشین فکر نمیکنم باز نظرتون این باشه .اقای قالی باف واقعا برنامه ارائه دادند اگر ندیدن حتما امشب شبکه 1 ساعت 20 ببینین.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-13 :: mehrshad تاریخ : 1392-03-09 00:58
قالیباف تنها کسی که هرچی گفت انجام داد یه کار بی برنامه تو تهران نداشت...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-9 :: عاطفه تاریخ : 1392-03-17 00:48
من قول ميدم دكتر ولايتي رىيس جمهور ميشه قاليبافم معاون اولش اين خط اينم نشون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+5-2 :: محمد مراغه ای تاریخ : 1392-03-18 08:32
درود بر مرد عمل شیخ حسن روحانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+3-3 :: سعید تاریخ : 1392-03-21 13:15
فقط قالیباف.رئیس جمهور نمادی از مردم یک کشوره به یکی رای بدید که یه سرو گردن از همه بالاتر باشه تا ابرومون جلوی خارجیها نره.کاملترینو انتخاب کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+4-1 :: م تاریخ : 1392-03-21 17:37
آقای عارف واقعا گزینه ی مناسبی هستن ! البته من به شخصه به قالیباف رای میدم! قالیباف دلسوزانه به ملت خدمت کرده ازشون .. نکرده .در ضمن طی 8 سال شهردار بودنشون واقعا به تهران رسیده بنابراین به کشور هم خواهند رسید.
ایشون بیشترین حمایت رو از خانه سینما و هنرمندان داشتن.
من به عنوان یه نوازنده و هنرمند از ایشون طرف داری میکنم .
چون حق هنرمندان ایرانی پای مال شده.
این نظر شخصی بنده بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
+1-1 :: سحر تاریخ : 1392-03-21 21:03
من به روحانی. چون مثل بقیه نیست و به زنها احترام میذاره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
:: حسين تاریخ : 1392-03-22 23:16
من ديگه گيچ شدم از اين همه تناقض در نظر سنجي ها ، اصطلاحا پوكيدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 
 
-2 :: عارفه تاریخ : 1392-03-24 17:43
من ک ب محسن رضایی رای دادم البته همه رو دوس دارم جز روحانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
 

نوشتن دیدگاه